vrijdag 18 juli 2008


Vandaag, vrijdag, start het eerste lverlengd weekend sinds enige tijd reeds..
Ik ben blij, ik glimlach want de rust keert eindelijk weder.. Even uitslapen, even relaxen en dat voor 1 dagje langer dan de 2 daagjes van een normaal weekend! Ik ben echt ontzettend gelukkig!

Vanaf vandaag nog 27 werkdagen te gaan en dan vlieg ik even weg uit Brussel.. Want dan ben ik 2.5 weekjes op verlof.. Ik kijk er zeker en vast al naar uit, ongelooflijk véél! Iedereen praat over verlof, het is alomtegenwoordig, het is OVERvertegenwoordigd en dat maakt de drang natuurlijk héél sterk!

Ik ben wel tevreden.. Zelfs zonder verlof! Ik ben al veel gaan solden-shoppen.. Onvoorstelbaar, even bedenken wat mijn kleerkast rijker is geworden, een aantal broeken, wit, zwart, knie, lang.. T-shirts, kleuren allerlei..
Groen, paars, roze, (géén géél) .. En véle andere kleuren die mij vergezellen!

Oké, daar komt de domper op de feestvreugde..

CIAO!

Geen opmerkingen: